Katalog produktů

Jak nakupovat

Odesílání zásilek přes Zásilkovnu

Menší balíčky je možné odeslat zákazníkovi na pobočku Zásilkovny. Platí zde určité omezení výšky, šířky, délky a hmotnosti balíku. Pokud vaše objednávka parametrům vyhovuje, lze si doručení přes Zásilkovnu vybrat. Jak to funguje, zjistíte na https://www.zasilkovna.cz/ nebo zjednodušeně zde:
  • cena za dopravu je jednotná: 80,– Kč
  • objednané produkty jsou dopraveny na vybrané výdejní místo sítě Zásilkovna
  • zboží bude doručeno na výdejnu do cca. 2 pracovních dnů
  • v okamžiku expedice zásilky jsou vám na email doručeny informace o odeslání a bude vám zasláno číslo zásilky. Kde se vaše zásilka nachází, si pak můžete ověřit online zde: https://www.zasilkovna.cz/vyhledavani
  • po doručení na výdejní místo budete informování SMS a emailem o možnosti vyzvednutí. Bude vám zasláno heslo pro vyzvednutí. Bez hesla vám na pobočce zásilku nevydají!
  • zásilka bude na výdejním místě k vyzvednutí 7 kalendářních dnů

Platí uvedené dostupnosti u zboží?

U každého produktu máme uvedenou orientační dostupnost, která je ve většině případů aktuální.
Může se ale stát, že se zboží označené Skladem vyprodá během chvíle a čekáme na závoz nového, nebo nemáme skladem větší množství daného produktu a musíme pro zákazníka doobjednat.
Položky, které máme s Týdenní dostupností / dle pravidelného závozu dodavatelů / nemá ani sám výrobce někdy k dispozici skladem a musíme čekat na výrobu. Tudíž bude dodání déle než za týden. Zákazníka o takovéto skutečnosti informujeme.
Některé produkty máme dostupné např. za 2 týdny nebo 3 týdny. Například některé druhy bran, branek atd. vyrábí se na objednávku, proto je nelze dodat rychleji.
Produkty označené Na dotaz, např. betonové výrobky nebo plastové plotovky, kůly atd., se vyrábí nepravidelně a nelze přesně určit, za jak dlouho budou hotové. Proto zde informujeme každého zákazníka individuálně. Snažíme se objednávky vyřizovat co nejrychleji, ale je možné, že se nastane některá z výše uvedených situací a doba dodání se prodlouží. Někdy na tom má zásluhu i dopravce, kterému se porouchá auto, nebo se zásilka nevejde na auto. I v těchto případech je zákazník informován.

Produkt na e-shopu se mi líbí, ale potřebuji jiný rozměr, jiné provedení…

Některé produkty na našem e-shopu je možné vyrobit na zakázku v jiných rozměrech, v jiné barvě jiné provedení otevírání u bran a branek, atd. Na e-shopu nemáme úplně kompletní nabídky od všech výrobců a dodavatelů, třeba mají to, co potřebujete. Jednoduše pošlete váš požadavek na info@plotove-systemy.cz. Bude-li to u dané položky technicky možné, poptáme cenu u výrobce a pošleme vám ji ke schválení. Dodání potom lze kombinovat s ostatním zbožím, které je standardní.Je potřeba počítat s tím, že zakázková výroba se hradí předem a nelze od kupní smlouvy (objednávky) odstoupit. Viz. Obchodní podmínky, čl. 7, odst. 7.2. Termín výroby atypického zboží bývá zpravidla cca. 4 týdny.

Kolik mě bude stát doprava?

Tabulka dopravného je na úvodní straně e-shopu. Podle celkové částky za zboží se přičte příslušné dopravné. Požadované zboží si zadejte do košíku, přejděte do něj a zaškrtněte si Dodání dodavatelem. Vaše dopravné se vám ukáže v soupisu. Nad 15000,– Kč je dopravné zdarma, neplatí ovšem pro betonové výrobky a plotové dílce. Důvody najdete ve článku „Individuální cena dopravy“.

Jak poznám, že jsem objednávku odeslal správně?

Po odeslání objednávky zákazníkem se obratem generuje odpověď na uvedenou e-mailovou adresu. Tak ihned poznáte, že je v našem systému evidována. Pokud zadáte svou e-mailovou adresu chybně, automatická odpověď vám bohužel nedojde a vy tak nemáte žádnou zpětnou vazbu. Proto dbejte na správnost uvedených údajů!

Individuální cena dopravy betonových výrobků a plotových dílců

U betonových výrobků a plotových dílců se doprava vždy kalkuluje individuálně. Jedná se o zboží, které dopravci vozí za zvláštních podmínek vzhledem k hmotnosti a rozměru. Je vyžadováno jiné balení zakázek atd. Do určité hmotnosti lze zaslat běžnou dopravou např. DSV, FOFR Economy, FOFR Nadrozměrná a vybrat dobírku. Pokud je ale hmotnost vyšší než cca. 1,5t, je potřeba objednat tzv. Vytěžovací jízdu. U tohoto typu dopravy nelze od zákazníka vybrat dobírku a je nutné objednávku uhradit předem!!

U betonových výrobků bude účtováno balné – příslušný počet dřevěných zesílených palet. POZOR – i v případě Osobního odběru!!

Jak probíhá objednání a dodání betonových výrobků?

Betonové výrobky jsou na e-shopu uvedeny s dostupností „Na dotaz“. Znamená to, že se vždy vyrábí. Výroba je závislá na počasí, jakmile jsou nízké teploty kolem bodu mrazu, nebo naopak extrémní vedra, výroba se zastaví. Po objednání se odsouhlasí cena dopravy /neplatí v případě os. odběru/ a betony se zadají do výroby. Jakmile jsou skladem, domluvíme se zákazníkem vhodný termín dopravy nebo vyzvednutí na naší provozovně.

POZOR – balné, příslušný počet dřevěných zesílených palet, bude účtováno i v případě OSOBNÍHO ODBĚRU!!!

Jak probíhá vykládka betonových výrobků a ostatních větších objednávek?

U vykládky betonových výrobků, je potřeba mechanizace nebo lidská síla. Uvádíme na e-shopu! Vzhledem k hmotnosti balení, není schopen řidič složit tyto zakázky sám paletovým vozíkem. Běžná praxe je taková, že zásilku složí řidič přes čelo paletovým vozíkem za první uzamykatelné dveře nebo vrata. Ovšem do určité hmotnosti. I z důvodu bezpečnosti práce. Proto je nutné počítat s tím, že objednám-li si systém oplocení nebo betonové desky a sloupky o větší hmotnosti, musím si nějakým způsobem vykládku zajistit a řidiči pomoct. Auta s rukou k dispozici na rozvozy NEJSOU!!!! Není možné, aby u převzetí zboží o hmotnosti několika set kg nebo tun byla pouze mladá maminka s dítětem nebo senior a spoléhalo se na to, “že se to nějak udělá“. Často to tak bývá a potom opravdu není řešení. Dodává se jindy a zákazníkovi se účtuje „Druhé dodání“, což je 25% z původní ceny přepravného. Ohledně termínu dodání betonových výrobků i ostatních nadrozměrných zakázek je zákazník informován předem a může si tak vykládku zorganizovat.

Jak se dodávají plastové plotovky, kůly a jiné výrobky z Transform a.s. Lázně Bohdaneč?

Jsme jedno z prodejních míst výrobce plastových plotovek, kůlů, hranolů atd. – Transform a.s. Lázně Bohdaneč. Četnost zásobování je vždy na výrobci, nijak termíny svozu nedokážeme ovlivnit. V praxi to probíhá tak, že jakmile nashromáždíme objednávky nad 500kg a více, je závoz. Někdy naplníme kapacitu během několika dní, někdy to trvá déle, např. v zimním období. Je potřeba počítat s dodáním cca. 14 dní od objednání, někdy se ale povede, že vaše objednávka je ta poslední do splnění požadovaného množství a můžete mít zboží do týdne. Pokud nemá Transform některou položku z vaší objednávky momentálně skladem, vždy zákazníka informujeme o aktuální možné dostupnosti.

Barevnost plastových plotovek je stálá?

Před objednáním plastových výrobků určitě doporučujeme prostudovat Traplast – zásady práce, najdete pod produktem nebo v sekci Ke stažení. Výrobce plastových plotovek udává na svých stránkách následující informace ohledně barevnosti plastových výrobků:

Barevné provedení a stálost : Barevné výrobky jsou probarveny ve hmotě, nicméně mohou obsahovat jinobarevné skvrny do plochy 1 cm2. Jednotlivé dodávky (výrobní šarže) se od sebe mohou barevně odlišovat. Šedá barva je nebarvená, tedy bez jakékoliv možnosti ovlivnění barevného odstínu. Vzhledem k použité surovině není možné u světlých barev (cihlová, šedá) zcela zaručit stejný barevný odstín ani u jednotlivých výrobních šarží. Účinkem povětrnostních vlivů dochází u výrobků z TRAPLASTu ke změně jejich původního zbarvení do světlejších odstínů, tzv. patině. Tyto barevné změny nemohou být předmětem reklamace.

Jak se dozvím, že mám zásilku na cestě?

Jakmile u nás dopravce vaši zásilku naloží, posíláme SMS s informací o vyřízení objednávky a také email s odkazem na sledování zásilky. Dbejte na to, aby bylo uvedené mob. číslo správné a ve správném formátu. Potom se nelze se zákazníkem spojit, protože mob. číslo je špatně zadané a nepřijde mu tudíž ani informativní SMS. U dodání betonových výrobků nebo jiných nadrozměrných zásilek kontaktujeme zákazníka několik dní předem, aby byl schopen zajistit si vykládku. Zákazník tedy vždy ví min. den dopředu, že má zásilku na cestě. V den expedice ještě nelze získat číslo na řidiče, který vám zásilku poveze. Zásilky se ten den shromažďují ne svozových depech a třídí na rozvozy na další den. Na dopravy zboží využíváme více dopravních společností, DPD, DSV, Česká pošta, FOFR, FOFR Nadrozměr a FOFR Economy. Dopravce FOFR Economy a Nadrozměr zaváží objednávky o větším objemu a dodání je zde 3–4 pracovní dny.

Kdy mi řidič doveze zásilku?

Všichni naši smluvní dopravci doručují zpravidla 9.00–16.00, jak uvádíme v Obchodních podmínkách. Zákazník vždy ví den předem, že má zásilku na cestě. Je potřeba s dodáním takto počítat a mít nachystané peníze na případnou dobírku. Čas dodání je možné přes depo dopravce někdy upravit, objednat si tzv. Časové okno. To bývá však zpoplatněno. Najdete též v Obchodních podmínkách. Např. u DPD si můžete v odkazu na mailu nebo v mobilu přes aplikaci čas nebo místo dodání změnit sami. Do všech objednávek dopravy uvádíme vždy mob. číslo zákazníka, v den dopravy tedy zvedejte hovory od neznámých čísel, pravděpodobně je to řidič, který vám veze zásilku. NEDORUČUJE SE o víkendu, ve svátky a ve večerních hodinách.

Pomůže mi řidič složit zásilku?

Většinou mají řidiči v popisu práce složit zásilku za první uzamykatelná vrata nebo dveře. Záleží samozřejmě na objemu a hmotnosti. Pokud jsou zásilky o hmotnosti několika set kg, nebo v případě betonů i tun, je potřeba počítat s tím, že to řidič sám nezvládne. Auta s rukou už dopravci k dispozici nemají. Rozhodně ale řidiči nejsou povinni materiál někam rozvážet nebo roznášet po pozemku, nosit do patra apod.

Proč mi neprošla platba kartou?

Platba kartou on-line neprojde většinou z těchto důvodů:
– nemám na kartě dostatečný limit
– nemám ve svém bankovnictví povoleny platby přes internet
– u betonových výrobků a plotových dílců vám platba neprojde, protože se zde sjednává individuální cena dopravy. Nelze tento krok obejít a uhradit nekompletní objednávku s dopravným 0,–Kč, které tam je uvedeno, než se doprava doplní a pošle ke schválení zákazníkovi!! Objednáváte-li si betony a plotové dílce na Osobní odběr, platba kartou je možná.

Na co mám dát pozor při převzetí zboží od dopravce?

Zásadní je kontrola balení, není-li někde viditelně porušeno, potrháno atd. Zásilky chodí vždy zajištěné páskou s naším logem. Pokud je balení viditelně poškozené, nebo je některá část zboží otlučená, zprohýbaná, podřená, zapište tuto skutečnost do Přepravního listu!!!!! Tento zápis je důkaz fyzického poškození zásilky v momentu převzetí a slouží jako doklad k reklamaci. Je-li zboží převzato bez výhrad, má se za to, že bylo v pořádku a reklamace nebývá uznána. Pokud si nemůžete zásilku převzít osobně, důkladně zvažte, koho necháte zásilku převzít. Je důležité, aby dotyčná osoba byla poučena o výše uvedených skutečnostech a věděla, jaké zboží přebírá, případně kolik kusů má v zásilce být atd… V případě poškození nebo neúplnosti zásilky pokračujte dle reklamačního řádu na našich stránkách. POZOR na to, že pro objednávky na IČO platí jiné podmínky než pro koncového zákazníka. Viz. Obchodní podmínky a Reklamační řád na našich stránkách.